Veel gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Voor de kleinere producten worden de bezorgkosten automatisch in het bestelproces vermeld. Voor de grotere producten worden deze (nog) niet vermeld.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren en hoe doe ik dat?

Ja, dat kan, mits jouw bestelling niet voor jou op maat wordt gemaakt. Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je dit het beste zo spoedig mogelijk doen per mail. Je kunt je mail richten aan klantenservice@beemsterlabel.nl onder vermelding van het ordernummer. Als de productie al gestart is of het product al verzonden is, is annulering niet meer mogelijk.

Kan ik de producten ook bekijken in de winkel?

De barndeuren kun je bekijken in de winkel van Deurengigant te Hoofddorp. Omdat de producten alleen op bestelling worden gemaakt is er geen voorraad. Stalen van hout en stof kun je bestellen op de website. Mocht je toch iets specifieks van de website willen zien, mail ons dan via info@beemsterlabel.nl of neem contact op via 06-18399910.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Je kunt je bestelling afhalen bij onze werkplaats in de Beemster. Je kunt dit kenbaar maken in het bestelproces. Afhalen is mogelijk op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 uur. We nemen contact met je op om het afhaalmoment af te spreken.

Kan ik gebruik maken van mijn recht tot herroeping en hoe doe ik dat?

Ja. Je mag op elke wijze herroepen maar bij voorkeur door gebruik te maken van het formulier voor herroeping. Dit formulier tref je hier.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld ontvang nadat ik mijn bestelling heb geannuleerd?

Na annulering van de bestelling storten wij het bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Dat is niet de bedoeling. Check voordat je contact met ons opneemt je spambox. Als daar de orderbevestiging ook niet in zit is wellicht het emailadres waarnaar we de bevestiging gestuurd hebben niet juist of is er iets anders aan de hand. Contact ons dan op via klantenservice@beemsterlabel.nl. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk alsnog de orderbevestiging.

Waar bezorgen jullie allemaal?

Wij bezorgen in heel Nederland en België. Tegen meerprijs is het mogelijk te bezorgen in Duitsland.

Wordt mijn bestelling in één keer geleverd?

Hier streven wij wel naar. Wel zo handig voor je in verband met thuis blijven voor de bezorging. Soms is het niet mogelijk, bijvoorbeeld wanneer tuinkussens via onze partners worden geleverd. Hierover word je vooraf geïnformeerd.

Hoe bepaal ik de afmetingen van een schuifdeur?

De afmetingen van de schuifdeur bepaal je door bij de breedte van het gat in de muur 8 centimeter op te tellen. Bij de hoogte tel je 4 centimeter op. Op deze manier ben je ervan verzekerd dat de schuifdeur groot genoeg is.

Zijn de deuren ook geschikt voor buiten?

Natuurlijk kun je de deuren ook buiten gebruiken. Wel is het zo dat de deuren onderhevig zijn aan de weersomstandigheden. Het metalen loopwerk is niet geschikt voor buiten.

Zijn de deuren ook geschikt voor gebruik bij een badkamer?

Als je badkamer goed geventileerd wordt is dit geen probleem. Om ervoor te zorgen dat de deur water- en vuilafstotend is kunnen we deze voorzien van een nanocoating. Deze optie vind je terug in het bestelproces.

Wat is een volledige schuifdeurset

Dit schuifdeursysteem is de volledige set, compleet met bevestigingsmiddelen en toebehoren die je nodig hebt om de deur te plaatsen. Zo heb je alle benodigde onderdelen bij de hand. Wel zo’n handig! Bij de uitvoeringen vind je verschillende maten, zodat je het schuifrailsysteem kunt kiezen dat bij jouw situatie past. Je kunt de set uitbreiden met een softclose systeem.

Wat zijn de levertijden?

Deuren/meubelen: Onze transporteur komt ongeveer eens in de drie weken de bestellingen ophalen. Plaats je een bestelling vlak voordat hij komt? Dan is de levertijd uiteraard een stuk korter.

Deurbeslag: binnen enkele dagen na bestelling.

Bezorging
Je bestelling wordt met een gespecialiseerd meubeltransport bij je thuis of op de zaak afgeleverd. Voor de bezorging wordt door de transporteur eerst een afspraak met je gemaakt.
 

Landelijke bezorging

Wij bezorgen door heel Nederland. Woon je op de Waddeneilanden? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen je bestelling afleveren bij één van de bedrijven aan de kust, die je bestelling naar uw eiland kunnen vervoeren. De kosten hiervan zijn niet inclusief. Dit dien je zelf af te stemmen met het bedrijf.

   

Bezorging op afspraak

Onze transporteur neemt contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorging. Bezorging vindt altijd plaats op een werkdag (maandag t/m vrijdag), dus niet op zaterdag of zondag.

 

Aflevering op begane grond

Alle bestellingen worden op de begane grond afgeleverd. Woon je in een flat of appartemenent op een hogere verdieping? Dan wordt je bestelling beneden in de hal afgeleverd.