Veel gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Voor de kleinere producten worden de bezorgkosten automatisch in het bestelproces vermeld. Voor de grotere producten worden deze (nog) niet vermeld.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren en hoe doe ik dat?

Ja, dat kan, mits jouw bestelling niet voor jou op maat wordt gemaakt. Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je dit het beste zo spoedig mogelijk doen per mail. Je kunt je mail richten aan [email protected] onder vermelding van het ordernummer. Als de productie al gestart is of het product al verzonden is, is annulering niet meer mogelijk.

Kan ik de producten ook bekijken in de winkel?

De deuren kun je bekijken in de onze werkplaats in de Beemster. Als een deur klaar is pakken we deze meteen in. Dus wil je er een paar zien? Maak dan een afspraak. Dan zorgen we ervoor dat we een paar deuren nog niet inpakken, zodat je ze kunt bekijken.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Je kunt je bestelling afhalen bij onze werkplaats in de Beemster. Je kunt dit kenbaar maken in het bestelproces. Afhalen is mogelijk op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 uur. We nemen contact met je op om het afhaalmoment af te spreken.

Kan ik gebruik maken van mijn recht tot herroeping en hoe doe ik dat?

Ja. Je mag op elke wijze herroepen maar bij voorkeur door gebruik te maken van het formulier voor herroeping. Dit formulier tref je hier.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld ontvang nadat ik mijn bestelling heb geannuleerd?

Na annulering van de bestelling storten wij het bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

Ik heb geen factuur ontvangen

Direct na afronding van de bestelling ontvang je de factuur in je inbox van het emailadres dat je hebt opgegeven bij de estelling. Heb je deze niet ontvangen? Check voordat je contact met ons opneemt je spambox. Als daar de factuur ook niet in zit is wellicht het emailadres waarnaar we de bevestiging gestuurd hebben niet juist of is er iets anders aan de hand. Stuur ons dan svp een mail. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk alsnog de factuur.

Waar bezorgen jullie allemaal?

Wij bezorgen in heel Nederland en België.

Wordt mijn bestelling in één keer geleverd?

Hier streven wij wel naar. Wel zo handig voor je in verband met thuis blijven voor de bezorging. Soms is het niet mogelijk, bijvoorbeeld wanneer tuinkussens via onze partners worden geleverd. Hierover word je vooraf geïnformeerd.

Hoe bepaal ik de afmetingen van een schuifdeur?

De afmetingen van de schuifdeur bepaal je door bij de breedte van het gat in de muur 8 centimeter op te tellen. Bij de hoogte tel je 4 centimeter op. Op deze manier ben je ervan verzekerd dat de schuifdeur groot genoeg is.

Zijn de deuren ook geschikt voor buiten?

De loftdeuren zijn bedoeld voor binnen, maar kunnen indien afgeschermd (bijvoorbeeld onder een veranda) ook buiten gebruikt worden.

De tuin- en schuurdeuren zijn uiteraard voor gebruik buiten gemaakt.

Wat is een volledige schuifdeurset

Dit schuifdeursysteem is de volledige set, compleet met bevestigingsmiddelen en toebehoren die je nodig hebt om de deur te plaatsen. Ook de geleider voor op de vloer is ingebrepen. Zo heb je alle benodigde onderdelen bij de hand. Wel zo’n handig! Bij de uitvoeringen vind je verschillende maten, zodat je het schuifrailsysteem kunt kiezen dat bij jouw situatie past. Je kunt de set uitbreiden met een softclose systeem.

Wat zijn de levertijden?

Deurbeslag: binnen enkele dagen na bestelling.

Deuren/meubelen: Onze transporteur komt ongeveer eens in de zes weken de bestellingen ophalen. Zij nemen vervolgens contact met je op om een bezorgmoment af te spreken. Plaats je een bestelling kort voordat de transporteur komt? We doen dan ons best om je bestelling te maken zodat deze mee kan op transport. Dan is de levertijd uiteraard een stuk korter. Maar, dat lukt niet altijd.

In week 52 en week 1 is onze werkplaats wegens vakantie gesloten. Mails en telefoontjes beantwoorden we wel, soms met wat vertraging, maar het is dan ook vakantie.

 

Bezorging
Je bestelling wordt met een gespecialiseerd meubeltransport bij je thuis of op de zaak afgeleverd. Voor de bezorging wordt door de transporteur eerst een afspraak met je gemaakt.
 

Landelijke bezorging

Wij bezorgen door heel Nederland. Woon je op de Waddeneilanden? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen je bestelling afleveren bij één van de bedrijven aan de kust, die je bestelling naar uw eiland kunnen vervoeren. De kosten hiervan zijn niet inclusief. Dit dien je zelf af te stemmen met het bedrijf.

   

Bezorging op afspraak

Onze transporteur neemt contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorging. Bezorging vindt altijd plaats op een werkdag (maandag t/m vrijdag), dus niet op zaterdag of zondag.

 

Aflevering op begane grond

Alle bestellingen worden op de begane grond afgeleverd. Woon je in een flat of appartemenent op een hogere verdieping? Dan wordt je bestelling beneden in de hal afgeleverd.